Badderen bij Hornbach

Projectshow februari in teken badkamer renoveren

Met eigen handen die badkamer eindelijk eens aanpakken? Zonder veel moeite zelf een spoelrandloos toilet installeren? In februari geeft Hornbach een kosteloze spoedcursus ‘Badkamer renoveren’, met speciale aandacht voor nieuwe producten. Deskundigen van de bouwmarkt laten in de weekenden van de kortste maand van het jaar zien hoe hobbyklussers zelf sanitair kunnen vervangen.

Waterhoeveelheid optimaal doseren
“Het renoveren van de badkamer is eenvoudiger dan de meeste mensen denken”, drukt inkoopleider Hans van Bemmel alle klussers op het hart. “Met de juiste handleiding en voorzorgsmaatregelen moet het elke hobbyklusser lukken zelf wastafels, kranen, toiletpotten en zelfs wand-wc’s te vervangen.” Redenen voor het renoveren van de badkamer lopen uiteen van meer ruimtegevoel en een mooiere uitstraling tot meer comfort. “Ook het milieuaspect speelt bij steeds meer consumenten een rol”, vertelt Van Bemmel. “Vooral als het gaat om waterbesparing. Oude toiletten hebben bijvoorbeeld vaak zeer grote spoelbakken, die meer dan negen liter water per spoelbeurt verbruiken. Moderne toiletsystemen kunnen de waterhoeveelheid dankzij een waterstopknop optimaal doseren. Het maakt niet uit of de klusser kiest voor een staande wc of een wand-wc, een vlakspoeler, een diepspoeler of een ruimtebesparende toilet voor een kleine badkamer. De renovatiekosten bij het vervangen van een wc en kraan haal je er binnen een paar jaar uit.”

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. In vestigingen door het hele land zijn speciale projectshow-stands te vinden, waar een paar weken lang alle relevante informatie en projecthandleidingen te krijgen zijn. En tijdens de live-demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de vakbekwame medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt. Dit staat de bezoekers te wachten.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).
Externe links
Projectshow februari