Bosch Blauw Hornbach

Bosch Blauw nu bij Hornbach verkrijgbaar

Toevoeging productlijn voor bouwmarkt Hornbach

Goed nieuws voor de ambitieuze thuisklusser of de vakman in de bouw en renovatie: vanaf nu is de productlijn Bosch Blauw Professional verkrijgbaar in de vestigingen en via de Onlineshop van Hornbach. Een productlijn bestaande uit ruim honderd verschillende machines en accessoires. Een primeur voor de Nederlandse doe-het-zelfmarkt, want op de particuliere markt was tot voor kort alleen ‘Bosch Groen’ verkrijgbaar.

Kwaliteitsimpuls assortiment
“Hornbach heeft de afgelopen tijd allesbehalve stilgezeten. Gezien de stijging van ons marktaandeel ten aanzien van de particuliere én de professionele klanten, moeten we steeds naar ons assortiment blijven kijken”, aldus Hans van Bemmel, Hoofd Inkoop van Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Wij zijn dan ook erg blij met de toevoeging van Bosch Blauw aan ons assortiment. De producten zijn voor de particulaire klant vanaf nu verkrijgbaar maar zijn speciaal voor de vakman aan het assortiment toegevoegd omdat Bosch Blauw zeer geschikt is voor intensief en dagelijks gebruik.”

Advies en opleiding
Om de introductie van Bosch Blauw Professional zo succesvol mogelijk te laten verlopen, heeft de inkoopafdeling van Hornbach – in nauwe samenwerking met Bosch – een heldere strategie uitgezet. De medewerkers hebben een uitgebreide introductie en scholing gehad omtrent de komst van het nieuwe assortiment. Zo kunnen zij direct bijdragen aan een succesvolle lancering van het professionele elektrische gereedschap van Bosch Blauw. De klant kan nu nog beter geadviseerd worden over welk product het best bij hem of haar past.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).