Hornbach Den Haag

Emile Gies: de vestigingsmanager van Hornbach Den Haag

Jarenlange ervaring in de branche en leidinggevende functies

De opening van Hornbach Den Haag laat niet lang meer op zich wachten. Komend voorjaar zal Hornbach in Ypenburg haar deuren openen. De nieuwe vestiging van deze bouwmarkt zal worden geleid door Emile Gies. Een Hagenaar die van aanpakken houdt. Bovendien iemand die het fantastisch vindt om in zijn geboortestad aan de slag te gaan, plezier beleeft aan de zoektocht naar nieuwe medewerkers en beseft dat leidinggeven maatwerk is.

Een vestigingsmanager die de mensen begrijpt, weet wat ze willen en waarvoor ze komen. “Emile is door zijn jarenlange ervaring in de doe-het-zelf-branche en in verschillende leidinggevende functies voor ons een meer dan geschikte kandidaat”, zegt Chris van den Akker – Manager HRM van Hornbach – hierover. “Naast zijn leidinggevende capaciteiten is hij kundig en klantvriendelijk en spreekt hij de taal van de bezoekers.”

150 vacatures
Op dit moment is de nieuwe vestigingsmanager vooral druk met het voeren van sollicitatiegesprekken. In totaal is Hornbach Den Haag op zoek naar circa 150 nieuwe medewerkers. Hornbach zoekt hierbij naar helden, mensen die de klant centraal stellen en net een stapje extra zetten: mensen die echt willen. Voordat zij aan de slag gaan, doorlopen deze nieuwe medewerkers allemaal een inwerktraject. “Gelukkig is het animo om bij de nu elfmaal verkozen beste bouwmarkt van Nederland te komen werken, groot, waardoor de kans op het aantrekken van geschikte mensen alleen nog maar toeneemt”, aldus Emile Gies.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).