Kinderwerkplaats halloween

Genoeg te griezelen bij Hornbach

Kleine klussers knutselen met pompoenen voor Halloween

Trick or treat? Verkleedkisten van zolder, lekker griezelen en langs de deuren gaan voor snoep. Het is weer bijna Halloween! Daarbij mag een zelfgemaakte pompoenlantaarn niet ontbreken. Hornbach zorgt voor de pompoenen en de kinderen mogen aan de slag. En terwijl zij aan het knutselen zijn, kunnen de ouders rustig winkelen bij Hornbach.

Kinderwerkplaats
Ook aan de kleinste klussers wordt gedacht bij deze projectbouwmarkt. Op zaterdag 22 oktober wordt er een kinderwerkplaats georganiseerd in alle vestigingen van Hornbach. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij de bouwmarkt terecht om onder begeleiding pompoenen griezelige gezichten te bezorgen voor Halloween. De knutseldag is geschikt voor alle kinderen en deelname en materialen zijn kosteloos. Uiteraard mogen de kinderen hun zelfgeknutselde pompoenlantaarn mee naar huis nemen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).