Gratis advies woonstylisten bij Hornbach

Onafhankelijke professionals geven advies op maat

Helemaal toe aan een andere sfeer in huis? Eindelijk ‘iets anders’ doen met het interieur, maar nog zoekende naar de juiste stijl? Bij verschillende vestigingen van Hornbach kunt u in oktober en november advies inwinnen bij professionele woonstylisten. Wie graag zo’n persoonlijk én gratis interieurgesprek van een uur wil, kan zich nu nog inschrijven via www.hornbach.nl/stylingadvies.

De professionele woonstylisten zijn onafhankelijke vakmensen, niet in dienst van Hornbach. Op genoemde dagen zijn ze – in het teken van de Stylingadviesdagen 2013 – de hele dag in de bouwmarkt aanwezig om mensen op weg te helpen met de make-over van een ruimte in de woning. Of het nu gaat om traditionele kleuren en materialen, of de nieuwste woontrends. Bijvoorbeeld weleens gehoord van ‘Cool Pastels’ en ‘Summer’s End?

Wat bent u na dat uurtje wijzer?

De woonstylistes geven op-maat-gesneden advies in een persoonlijk gesprek, bijvoorbeeld over de maatvoering van nieuw aan te schaffen meubels en de indeling daarvan. Maar denk ook aan sfeerdecoraties, toepasselijke materialen voor raam-, wand- en vloerafwerking en de verschillende materialen kleurcombinaties voor wanden en vloeren. Voor een deskundig advies is het uiteraard raadzaam wat informatie van huis mee te nemen, bijvoorbeeld over kameroppervlakte en maten van de meubels. Wat de woonstylistes precies nodig hebben om een goed beeld te krijgen van de beschikbare ruimte staat duidelijk omschreven op het inschrijfformulier.

De stylingadviesdagen bij Hornbach staan dit jaar in het teken van de vier woontrends die de bouwmarkt recent heeft gesignaleerd. Wie deze herfst of winter de wind eens flink door het huis wil laten waaien, kan zich laten inspireren door de kleurenpracht van de verschillende seizoenen.

De aan Hornbach verbonden woonstlisten omschrijven de vier woontrends voor deze herfst en winter als volgt: ‘Natural Wood’, ‘Cool Pastels’, ‘Loft Living’ en ‘Summer’s End’.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).