Pure balance2

Gratis interieuradvies van een professioneel

Onafhankelijke woonstylisten geven advies op maat bij Hornbach

Is jouw interieur toe aan een make-over maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Wil je de inrichting en sfeer van je huis helemaal anders, maar twijfel je over de mogelijkheden? Tijdens de interieuradviesdagen in oktober en november, kunnen klanten bij Hornbach terecht voor gratis advies op maat van een professionele woonstylist ter waarde van 95 euro. Inschrijven kan via www.hornbach.nl/interieuradvies (vol=vol).

De onafhankelijke woonstylisten brengen in een persoonlijk gesprek van een uur de wensen en mogelijkheden in kaart. Op basis daarvan krijgt de klant een advies op maat. Dit advies levert inspiratie op, maar vooral ook praktische tips over bijvoorbeeld de maatvoering van nieuw aan te schaffen meubels en de indeling daarvan. Maar denk ook aan sfeerdecoraties, toepasselijke materialen voor raam-, wand- en vloerafwerking en de verschillende materialen kleurcombinaties voor wanden en vloeren.

Op de weergegeven data zijn de woonstylisten van 10.00 tot 17.00 uur in de bouwmarkt aanwezig op de decoratie-afdeling. Om te zorgen dat het advies echt persoonlijk en passend is, wordt aangeraden om informatie en foto’s van de ruimte mee te nemen – bijvoorbeeld over de kameroppervlakte en maten van de meubels. Op het online inschrijfformulier staat duidelijk omschreven wat de woonstylisten precies nodig hebben om een goed beeld te krijgen van de beschikbare ruimte.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).