hornbach-utopiama-leaflet

Het Utopia van iedere Oranjefan

Met vrienden voetbal kijken in je eigen WK-café

Met dertig vrienden onder ideale omstandigheden Nederland-Chili kijken? De laatste poulewedstrijd, op 23 juni, doorbrengen in een waar utopia voor Oranjefans? Haal dan een gratis Utopiama op bij Hornbach en ga ermee op de foto. Degene met de meeste likes wint het WK-café voor een dag. Zo maak je kans op een onvergetelijke voetbalavond in een echt WK-café: een speciaal gebouwd bruin café op het parkeerterrein van een Hornbach-vestiging. Eten en drinken wordt volledig verzorgd door Hornbach en is allemaal bij het WK-café inbegrepen.

Alle Hornbach-vestigingen (Geleen uitgezonderd) doen mee aan deze actie, die loopt tot woensdag 18 juni. De foto kan worden geüpload via www.sbs.nl/utopia. Donderdag 19 juni zal de winnaar van het WK-café voor een dag bekend worden gemaakt. Naast deze hoofdprijs worden er ook vijf maal twee kaarten weggegeven om een WK-wedstrijd te kijken op het Utopia-terrein. De oranje pyjama (one size fits all) is exclusief ontwikkeld in samenwerking met Utopia. “De Utopiama kan zonder tegenprestatie worden afgehaald bij iedere Hornbach-vestiging”, vertelt Michel van Slingerland, marketingmanager bij de projectbouwmarkt. “Uiteraard raad ik ze wel van harte aan binnen rond te snuffelen, maar het staat iedereen dus vrij langs te komen om die Utopiama af te halen, voor niets. Let wel, zolang de voorraad strekt.”

Over Utopia

In het realityprogramma Utopia proberen vijftien mensen (Utopianen) sinds 1 januari dit jaar een jaar lang vanuit het niets een samenleving op te bouwen. Dit alles wordt vastgelegd door ruim honderd camera’s en is te volgen op televisie en internet. De Utopianen zijn begonnen met een stuk onbewerkte landbouwgrond, een weide, 25 kippen, twee koeien, een kale loods en een aansluiting voor elektriciteit en water, gas en riolering, en verder niets. In Utopia zijn geen regels en wetten, die moeten de inwoners zelf maken. Hornbach staat de inwoners als partner en hoofdsponsor bij met advies en materialen bij de projecten die ze binnen Utopia gaan realiseren.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).