Hornbach 15 jaar in Kerkrade

Vandaag heeft Hornbach Kerkrade een bijzondere mijlpaal bereikt. De vestiging van deze projectbouwmarkt- en tuincentrumketen, pal naast het station van Roda JC, bestaat vandaag precies vijftien jaar. Hornbach Kerkrade opende als derde vestiging haar deuren in Nederland. Dit jubileum markeert dan ook een belangrijk moment in de historie van Hornbach Nederland die met tien vestigingen door het hele land de afgelopen jaren stevige voet aan Nederlandse bodem heeft gekregen.

“Ruim 75% van onze medewerkers op deze locatie is minimaal tien jaar in dienst”, vertelt Algemeen Directeur Evert de Goede, die zelf ooit vestigingsmanager is geweest van Hornbach Kerkrade. “Zo’n grote en hechte kern van personeel is zeker in onze branche een unicum en daar zijn we erg trots op. We kunnen wel vaststellen dat Hornbach Kerkrade een goede, betrouwbare werkgever is met een vastebanengarantie en prima toekomstperspectief. En voor de klanten betekent deze solide basis dat ze altijd kunnen rekenen op deskundig advies, van mensen die veel kennis in huis hebben en voor ons ruime assortiment geen geheimen kent. Onze medewerkers beschikken over de ervaring en kennis om zowel de consumenten als de professionele klant goed van dienst te zijn.” Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland.