Hornbach Amsterdam

Hornbach Amsterdam in de startblokken

150 medewerkers worden klaargestoomd voor de opening

Alle medewerkers voor Hornbach Amsterdam zijn aangenomen. Achter de schermen worden hun de kneepjes van het vak bijgeleerd. Eerst in andere vestigingen en straks in hun eigen Hornbach Amsterdam. Naar verwachting gaat de vestiging volgende maand open. Het team staat te popelen om klussers in de hoofdstad te gaan helpen.

Na een lange aanloop is de opening aanstaande voor Ellen van den Ham en haar team. De sfeer zit er al goed in: “Het team vindt steeds meer zijn weg in de nieuwe vestiging, die trouwens als enige Hornbach twee verdiepingen telt. We zijn met zijn allen de schappen aan het vullen. Zo leert iedereen het assortiment nog beter kennen en weten we precies waar alles staat”, glimlacht ze. “Het zijn ruim 120.000 artikelen, maar vele handen maken licht werk. Bij onze collega’s in andere vestigingen hebben we voldoende geleerd: wij gaan ervoor!”

Drive-in
De nieuwe vestiging beslaat bijna 20.000 vierkante meter en bestaat uit een bouwmarkt, tuincentrum en drive-in. In andere Hornbach-vestigingen, zoals Nieuwerkerk aan den IJssel, is de drive-in een groot succes. Klanten kunnen hier met hun auto, bus of aanhanger inrijden en de zware bouwmaterialen direct vanuit de schappen inladen. Hornbach Amsterdam is de twaalfde vestiging in Nederland en ligt in Sloterdijk, aan de A5. Het is de enige vestiging in Nederland met twee verdiepingen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).