Hornbach projectshow april 2015

Hornbach geeft hout een langer leven

Projectshow april in teken van oliën, lakken en beitsen

Een houten terras, tuintafel of schutting is mooi, maar vraagt ook om duurzaam onderhoud. Daarom staat de Hornbach projectshow deze maand in het teken van houtbescherming. Ieder weekend wordt live getoond hoe klussers hun houtwerk het best kunnen beitsen, lakken en oliën.

Inspiratie en vernieuwing
Houtbescherming schiet er bij veel mensen vaak bij in, terwijl goede bescherming zorgt voor een veel langere levensduur en meer tuinplezier. Hornbach geeft hobbyklussers met de projectshows een maand lang informatie over houtbescherming. Tijdens de live-demonstraties op vrijdag en zaterdag draait het om kijken, leren en zelf doen. Deze maand zal onder andere een nieuwe verfspuit van het eigen merk Pattfield worden gedemonstreerd. Ook oliën en beitsen komen uitgebreid aan bod. Uiteraard staan de vakmensen van Hornbach klaar om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Gratis toegang
De gratis toegankelijke projectshows vinden plaats in alle vestigingen (Hornbach Geleen uitgezonderd) van de bouwmarkt annex tuincentrum, van vrijdag 3 tot en met zaterdag 25 april. De demonstraties zijn op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).