Hornbach Den Haag

Hornbach Den Haag Ypenburg kondigt grootse opening aan

Feestweekend start vrijdag 21 april om 07.00 uur

Kun je ook niet wachten tot de deuren van Hornbach Den Haag Ypenburg openschuiven? Hoeft ook niet veel langer, vrijdag is dat moment eindelijk aangebroken. Hét moment waar klussers en tuiniers uit de regio zo lang naar hebben uitgekeken. Op vrijdag 21 april om 07.00 uur in de morgen, ruim voor de drukke ochtendspits op de A13, gaat de nieuwste vestiging van de ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’ open. Dus zet je wekker om vooraan te staan bij de spectaculaire opening. Kijk op hornbach.nl/denhaag voor de meest actuele informatie over de geplande festiviteiten tijdens het openingsweekend.

“Het aftellen is nu echt begonnen”, blikt de trotse vestigingsmanager Emile Gies vooruit. “Ik kan nog weinig verklappen over wat er tijdens de opening precies staat te gebeuren, maar ik kan wel zeggen dat het een geweldig feest wordt, waar je echt bij wilt zijn. Met voor de vroegkomers allerlei voordelen, zoals de vele speciaal ingekochte producten tegen nóg lagere prijzen én een lekker ontbijtje voor slechts een euro! Je kunt het weekend bij ons dus echt in feeststemming beginnen!”

Feestelijk openingsweekend
“D’r komt iets grauts naah De Haag”, kondigde de bouwmarktketen de afgelopen maanden aan. Het pand, dat inmiddels opdoemt langs de A13, maakt die belofte al ruimschoots waar, en vanaf dit weekend kan klussend Den Haag ook van binnen zien wat die grote woorden waard zijn. De projectbouwmarkt pakt bij de start in elk geval flink uit door het hele weekend feestelijke openingsactiviteiten te organiseren voor jong en oud. “Zo zijn er BBQ-demonstraties, waarbij je zelf van alles kunt uitproberen en lekker kunt proeven”, kondigt Emile Gies aan. “Uiteraard op verantwoorde wijze. Daarom komt Brandweerman Cor ook langs, die met zijn brandpreventieshow al tientallen jaren demonstraties geeft door het hele land. Over professionals gesproken, je kunt ook het hele weekend bij ons terecht voor deskundig advies voor je woning of je tuin. Maar ook zijn er workshops. Zo kun je het hele openingsweekend zelf een fietskrat maken en ook de  kinderen zijn van harte welkom, want speciaal voor de allerkleinste klussers is er een Kinderwerkplaats ingericht. Kijk voor meer informatie en het volledige programma op hornbach.nl/denhaag.”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).