Hornbach

Hornbach laat insluipers in de kou staan

Projectshow november in het teken van Veilig wonen

De wintertijd staat dit weekend weer voor de deur. Dit betekent koude temperaturen en het wordt weer eerder donker. Vooral in het donker voelt een inbreker zich prettig. De inbreker denkt makkelijk zijn slag te kunnen slaan, omdat hij zich onbespied waant. Hornbach doorbreekt deze gedachten en heeft voor insluipers bijzonder slecht nieuws: de beveiligingscamera’s en mechanische en elektronische beveiligingsmogelijkheden maken het ongewenst betreden van een woonhuis een stuk lastiger. Hornbach zal in de projectshow van november uitleggen hoe mensen hun woning zelf eenvoudig en snel kunnen beveiligen.

De nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 3 tot en met 26 november in alle vestigingen. Centraal staat hoe men zelf mechanische en elektronische beveiligingselementen op ramen en deuren kan bevestigen. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwste soorten beveiligingsproducten en beveilgingscamera’s bekijken: het kan allemaal tijdens de demonstratie. De projectshows zijn vrijblijvend te bezoeken op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven de deskundigen van de bouwmarkt een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag. Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt en hoe eenvoudig dit kan zijn.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).