Hornbach opent vestiging in Houten

Hornbach heeft sinds deze week aan de Grootslag in Houten een nieuwe vestiging in gebruik. Het gaat om het nieuwe hoofdkantoor van de bouwmarktketen. Op de oude locatie in Nieuwegein groeide Hornbach uit haar jasje. Nu is het bedrijf gevestigd in een modern en inspirerend kantoorpand. Algemeen directeur Evert de Goede: “Een pand dat past bij de groei en ontwikkeling van onze organisatie.”

Sinds vandaag opereert het hoofdkantoor – of, zoals ze het zelf noemen, servicekantoor – vanuit Houten. Vanuit dit kantoor faciliteren zij alle medewerkers in de vestigingen. Hornbach wilde een pand op een A-locatie, met ruime parkeergelegenheid, goede bereikbaarheid en een acceptabele afstand vanaf het voormalige kantoor in Nieuwegein. Evert de Goede: “De locatie voor dit kantoor was snel gevonden: Grootslag 1-5 te Houten. In het pand hebben wij een moderne werkomgeving gecreëerd met ruimtes bestemd voor concentratie, ontspanning, samenwerking, inspiratie en rust voor al onze medewerkers. Hornbach telt in Nederland ruim 1.700 medewerkers, van wie circa 120 medewerkers hun werkzaamheden verrichten vanaf het servicekantoor. Met een oppervlakte van ruim 2.300 vierkante meter zitten wij hier voorlopig goed. Wij kunnen rustig verder groeien.”