Hornbach Zeepkistenrace Red Bull

Hornbach: partner van de Red Bull Zeepkistenrace

Cauberg kleurt oranje op 19 augustus

Welk team is de grootste snelheidsduivel van het zeepkistencircuit? Zaterdag 19 augustus denderen zeventig zelfgebouwde gelegenheidsvoertuigen de Cauberg af tijdens de Red Bull Zeepkistenrace. Deze beruchte berg in het Limburgse Valkenburg is het decor van wat een ‘prettig gestoorde’ wedstrijd moet worden. Als partner van dit evenement zorgt projectbouwmarkt Hornbach voor het speciaal aangelegde parcours met obstakels en hellingen. Een uitdaging voor alle deelnemers.

De eerste race is al achter de rug: de inschrijfronde. Kort nadat de inschrijving was geopend, hadden zich al ruim duizend teams aangemeld. Slechts zeventig teams konden zich kwalificeren voor deelname. Deze winnende teams kunnen nu aan de slag gaan om hun papieren creatie werkelijkheid te laten worden. “Wij zijn dan ook enthousiast om partner te zijn van deze race”, vertelt Maarten Post, marketing manager Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Het komt bij het maken van een zeepkist aan op creativiteit en handigheid om zelf zoiets in elkaar te zetten. Logisch, want ook Hornbach staat voor gedurfd, moed, niet piepen, maar gaan. En wij helpen als projectbouwmarkt hier graag mee!”

Uniek parcours
Hornbach ondersteunt de teams met klusadvies bij het bouwen van de zeepkisten én het opzetten van een uniek parcours met obstakels. Op dit moment krijgen alle deelnemende teams van Hornbach een gereedschapskist thuisgestuurd met hierin alle eerstehulpgereedschapsspullen. De teams gaan nu aan de slag met het maken van hun zeepkist, want over twee maanden is het al zover. Post: “We hebben veel creatieve ideeën voor een zeepkist langs zien komen en kunnen niet wachten om te zien hoe die er straks in het echt uitzien!”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).