Paul Lucius winnaar gouden hamer hornbach

Hornbach reikt eerste Gouden Hamer uit

Inwoner Schijndel uitgeroepen tot ‘Beste klusvader van Nederland’

Tijdens een bloedstollende landelijke finale tussen dertien vaders uit heel Nederland heeft Paul Lucius de fel begeerde Gouden Hamer gewonnen. Een nieuwe award, in het leven geroepen door projectbouwmarkt Hornbach. Deze vader draagt een jaar lang de titel ‘Beste klusvader van Nederland’. Zijn tegenstanders waren klushelden uit het hele land die zich voorgaande weken voor deze finale hadden gekwalificeerd uit duizenden deelnemers.

Tijdens de finaledag bij Hornbach Amsterdam streden dertien deelnemers om de Gouden Hamer. Hornbach heeft deze Gouden Hamer-verkiezing in het leven geroepen als ode aan al die klussende vaders. Vaderdag is natuurlijk het moment dat deze strijd gestreden moest worden. Paul Lucius ontving de Gouden Hamer en vergaart landelijke faam, via de eerst volgende landelijke campagne. “We kijken met veel trots terug naar deze finaledag,” aldus Maarten Post, Marketing Manager van Hornbach Nederland. “Op deze mooie zomerse dag gingen klusvaders met elkaar de strijd aan voor de gouden hamer. De jury bestond uit Vivian Reijs, Richard van der Dussen, 100%NL DJ Koen Hansen en Hornbach-medewerker Frank Hofstee. Nadat alle vaders alles laten zien wat ze in huis hadden heeft de jury besloten dat Paul Lucius toch echt de handigste vader is van Nederland. Een echte held voor heel klussend Nederland. En daar zijn wij als projectbouwmarkt trots op!” “Net als op al die andere klusvaders die ons land rijk is!

Feest compleet
“Dit had ik niet verwacht maar wel gehoopt,” zegt de glunderende winnaar, met een arm over de schouder van zijn dochter verwijzend naar de voorrondes die de projectbouwmarktketen eerder deze maand organiseerde. In heel Nederland probeerden duizenden vaders zich te kwalificeren voor de finale van afgelopen zondag. “Deze award krijgt een mooi plekje in de woonkamer en ik doe zeer zeker volgend jaar weer mee! Een mooier Vaderdagcadeau kan ik me natuurlijk niet wensen!”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).