Hornbach start eigen fabriek

Projectshow december en januari in het teken van ‘De Projectfabriek’

Een goede voorbereiding is het halve werk en goed gereedschap maakt de meester. Maar wat kun je allemaal met al dat gereedschap dat in huis ligt? Welke mogelijkheden biedt het apparaat en op welke wijze is de werkplaats het best in te delen? Hornbach begrijpt het belang van gereedschapskennis en een efficiënte werkomgeving als geen ander en haalt graag het beste bij klussers naar boven. Daarom staat in de maanden december en januari ‘De Projectfabriek’ centraal. Dit is het thema van de nieuwe projectshow van Hornbach en vindt plaats in alle vestigingen. Alle facetten voor een efficiënte én veilige werkomgeving komen hier aan bod tijdens een demonstratie van de medewerkers.

De nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 1 december 2016 tot en met 28 januari 2017. Centraal staat hoe klussers hun werkplaats zo optimaal mogelijk kunnen inrichten en welke machines hierbij onmisbaar zijn. Het eerste deel van de demonstratie bestaat uit advies rondom het thema ‘Uitrusting van de werkplaats’ over onder andere opbergmogelijkheden en ergonomie. In het tweede gedeelte van de demonstratie wordt het gebruik van de machines besproken. Verschillende leveranciers demonstreren hun machines en klanten kunnen de machines zelf ook uitproberen. Materialen komen voorbij, tips worden besproken, en ook bij het thema ‘Veiligheid op de werkvloer’ wordt stilgestaan. De demonstraties vinden plaats op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).