hornbachgoudenpaasei

Jacht op gouden paasei bij Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel

Ga tussen donderdag 17 april en 21 april (Tweede Paasdag) bij Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel op jacht naar het gouden paasei. De gelukkige vinder wint een kadokaart van 3.000 euro. Ga voor meer informatie en de actievoorwaarden naar www.hornbach.nl/goudenpaasei.

“Er is slechts één ei van ongeveer 6 cm verstopt tussen alle 50.000 artikelen”, vertelt vestigingsmanager Charles van Geenen. “Als die is gevonden, eindigt het spel en is iemand een waardebon van 3.000 euro rijker. Lijkt mij de moeite waard om vroeg voor uit de veren te gaan, tenslotte zijn we op doordeweekse ochtenden al om zeven uur open… Zodra er een winnaar is, maken we daar op de website en in de winkel melding van. Ik ben erg benieuwd of het iemand gaat lukken om het gouden ei te vinden!”.

Om kans te maken op deze prijs is het verstandig rekening te houden met de ruime openingstijden van deze Hornbach aan de Laan van Avant-Garde 1. Dit zijn de openingstijden gedurende de actieperiode:

Donderdag 17 april: 07.00 – 21.00 uur
Vrijdag 18 april (Goede vrijdag): 07.00 – 19.00 uur
Zaterdag 19 april: 08.00 0 18.00 uur
Zondag 20 april (Eerste Paasdag): gesloten
Maandag 21 april (Tweede Paasdag): 10.00 – 17.00 uur

Er is slechts één ei van ongeveer 6 cm verstopt tussen alle 50.000 artikelen. Als die is gevonden, eindigt het spel en is iemand een waardebon van 3.000 euro rijker.
Charles van Geenen, vestigingsmanager Hornbach Nieuwerkerk a/d IJssel

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).