Kerstknutselen voor de jongste doe-het-zelvers

Knutselen voor alle leeftijden bij de Kinderwerkplaats van Hornbach

Ook voor de kleine klussers is december een feestmaand. Zij zitten vol energie en enthousiasme. Dat komt goed uit, want op zaterdag 17 december kunnen kinderen zich uitleven op een prachtig eigen kerstproject. Hornbach organiseert die dag namelijk de Kinderwerkplaats, waar zij hun eigen, vrolijke kerstversiering kunnen komen knutselen.

Kinderwerkplaats
De Kinderwerkplaats wordt dit jaar op zaterdag 17 december georganiseerd. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij alle vestigingen van Hornbach terecht voor een leuke middag. De knutseldag is onder begeleiding en geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos. Aan hout en verf is in elk geval geen gebrek. En tijdens het knutselen kunnen papa en mama gezellig shoppen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).