vestiging-kerkrade

Kinderen knutselen voor vaderdag

Zaterdag 11 juni knutselen voor papa bij Hornbach

Een boek, een fles drank of een luchtje? Welnee! De vader van tegenwoordig ontvangt veel liever een zelfgemaakt cadeautje van zijn kinderen. Hornbach organiseert daarom op zaterdag 11 juni een kinderknutseldag van 10.00 tot 16.00 uur. Kinderen maken onder begeleiding van medewerkers een schitterende verrassing voor vaderdag, terwijl papa nietsvermoedend met mama woning- of tuininspiratie opdoet.

‘Tik `m aan, papa!’
De knutseldag is geschikt voor alle kinderen. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos. De kinderen maken een mooi cadeau, waarmee vaders ongetwijfeld blij zullen zijn. “Hier, pap, een fotolijstje van mozaïek. Zelfgemaakt, mooi, hè? Tik `m aan, papa!”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).