Projectshow kinderkamers decoreren

Kinderkamerdromen waarmaken bij Hornbach

Eerste projectshow 2015 in teken kinderkamers

Met eigen handen die kinderkamer tot leven laten komen? Zonder veel moeite zelfde muren versieren met fotobehang of stickers? In januari geeft Hornbach een kosteloze spoedcursus ‘Kinderkamers decoreren’. Deskundigen van de bouwmarkt laten in de weekenden van de eerste maand van het nieuwe jaar zien hoe vaders en moeders de kinderkamerdromen van hun kinderen kunnen verwezenlijken.

Deze nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 3 tot en met 31 januari (met uitzondering van Geleen, Zaandam en Tilburg). Wie open staat voor nuttige tips over behangen, verven en stickers voor vrolijk gekleurde kinderkamers, kan voor demonstraties terecht op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna geïnteresseerden zelf aan de slag kunnen.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. In vestigingen door het hele land zijn speciale projectshow-stands te vinden, waar een paar weken lang alle relevante informatie en projecthandleidingen te krijgen zijn. En tijdens de live-demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de vakbekwame medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt. Dit staat de bezoekers te wachten.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).