hornbachprofiboek2014-2015

Klusbijbel toe aan zesde druk

Het ProfiBoek, de klusbijbel van Hornbach, is toe aan alweer zijn zesde editie. Het ProfiBoek is daarnaast online te raadplegen, zodat het voor professionele klanten mogelijk is hun projecten via www.hornbachprofi.nl te plannen.

De uitgave van dit boekwerk vloeit voort uit het door Hornbach ontwikkelde ProfiConcept, voor vakmensen in de bouw. De meerwaarde van dit ProfiConcept zit onder andere in de persoonlijke benadering, ruime openingstijden (van 07.00 uur tot 21.00 uur), coulante betaalmogelijkheden (achteraf en op rekening), probleemloze goederenterugname én de Profipacks: meer kopen = minder betalen. Verder is het mogelijk online te bestellen en om producten op het adres naar keuze te laten afleveren.

Digitale gereedschapskist

“Al die voordelen bij elkaar zorgen ervoor dat Profi’s zich kunnen concentreren op het vak waarin ze goed zijn, het vak waarvoor ze zelf hebben gekozen”, vertelt Profi Manager Edward Meijers. “Dat wij het ProfiBoek op deze manier aanbieden, is binnen de doe-het-zelfbranche uniek. Het aantal zzp’ers met digitale middelen in hun gereedschapskist is nog relatief bescheiden, maar stijgt wel in hoog tempo. Daar spelen wij met deze nieuwe editie zo goed mogelijk op in.” Inhoudelijk is het ProfiBoek volgens Meijers weer helemaal up-to-date. “Het is alweer de zesde druk en inmiddels uitgegroeid tot een zeer gewaardeerd assortimentsboek. Een overzichtelijke catalogus die klanten niet alleen gebruiken om te bepalen of ze artikelen bij ons willen inkopen, maar ook om offertes te kunnen maken.”

Al die voordelen bij elkaar zorgen ervoor dat Profi’s zich kunnen concentreren op het vak waarin ze goed zijn, het vak waarvoor ze zelf hebben gekozen.
Edward Meijers, Profi Manager bij Hornbach

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).