Hornbach Breda - Kluskoning

Kluskoning van Nederland woont in Breda

Waar de Kluskoning van Nederland woont? In Breda! Wat het in elkaar klussen van een eettafel en een bank allemaal kan opleveren. Kluskoning Raymond Schenk, van harte gefeliciteerd! Wat Raymond op Koningsdag niet heeft gedaan? Met een bootje door de grachten gevaren. Wat wel? Zichzelf laten kronen. Op 27 april is hij bij de Hornbach-vestiging Breda tot gekroond tot Kluskoning van Nederland. Hoezee, hoezee, hoezee!

Raymond heeft gewonnen omdat hij een doener is. Een doener die van aanpakken weet. Een aanpakker die een project op indrukwekkende wijze heeft weten te voltooien. Zijn winnende, geposte foto op Facebook brengt hem hiermee niets anders dan egards. De koninklijke ontvangst start om 12.00 uur. Na een hapje en een drankje heeft vestigingsmanager Remon Schim zich officieel laten kronen een kadokaart van € 250,- in ontvangst genomen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).