Wanden vormgeven projectshow Hornbach

Niets aan de wand met Hornbach

Projectshow maart in het teken van ‘Wanden vormgeven’

Jij kunt meer dan je denkt. Want dat klussen leuk én makkelijk is, leer je tijdens de maandelijkse projectshows van Hornbach. Zo ook bij de komende projectshow ‘Wanden vormgeven’, waarbij iedereen kan ervaren dat met de nieuwste producten en technieken een gladde wand binnen handbereik ligt. Kom langs van 3 maart tot en met 1 april en de professionals laten met groot plezier zien hoe eenvoudig het is.

De nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 3 maart tot en met 1 april. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwste producten uit het assortiment van dichtbij bekijken: het kan allemaal tijdens de demonstraties door de advisuers van Hornbach. Het is zelf ook mogelijk om nieuwe verwerkingstechnieken uit te proberen en zo oude wanden eenvoudig en snel glad te maken.

Lenteklaar
Maak je huis lenteklaar en bezoek de projectshow op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven deskundigen een demonstratie, daarna kunnen bezoekers zelf aan de slag. Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en gratis bij te wonen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).