Hornbach Nieuwerkerk

Nieuwe behangafdeling Hornbach Groningen

Gloort er met het einde van de zomervakantie weer licht aan de horizon? Kunt u ze thuis wel achter het behang plakken? Wie eindelijk de handen vrij heeft voor een nieuwe look in huis, kan daar bij Hornbach Groningen werk van maken. Deze bouwmarkt (aan de Groningerweg 45/2) heeft zijn behangafdeling compleet vernieuwd, met alle gemaks- en kwaliteitsvoordelen van dien.

Hornbach Groningen zorgt er met allerlei nieuwe handigheidjes voor dat klanten niet tegen een muur van behangsoorten oplopen. “De nieuwe afdeling is gevarieerd, eigentijds én voor elke portemonnee”, vertelt Hans van Bemmel, inkoopleider van Hornbach. “Ons nieuwe assortiment voor dit najaar bestaat uit driehonderd soorten. We begrijpen dat veel consument dan bang zijn door alle stalen het juiste behang niet meer te kunnen zien. Maar daar hoeven ze bij ons niet bang voor te zijn. Onze stylingprofessionals zijn hun gids in het woud van al die kleuren en prints, van al die structuren.”

Waarheidsgetrouw beeld

Het behangen van binnenmuren staat al jaren in de top-5 van belangrijkste doe-het-zelfklussen (bron: onderzoeksbureau GFK). Voor Hornbach dan ook een productgroep van hoge prioriteit. “Daarom hebben we deze afdeling aangepast naar de nieuwste mogelijkheden in de wereld van behang en het makkelijk gemaakt voor onze klanten. Denk aan de nieuwe showvakken, waarmee de klant op een grotere muur een duidelijk en overzichtelijk waarheidsgetrouw beeld krijgt van het behang naar keuze. Het zoeken naar en bestellen van behang kost daarmee minder tijd dan ooit tevoren. Mede ook omdat de bestelbalie heel praktischer is ingericht. Rustiger, beter verlicht, overzichtelijker. Meer ruimte. Verder staan het glasvezelbehang en alle lijmsoorten nu ook gewoon op deze afdeling, en niet bij de verf. Kortom, alle spulletjes bij de hand.”

De nieuwe afdeling is gevarieerd, eigentijds én voor elke portemonnee.
Hans van Bemmel, hoofd inkoop Hornbach Bouwmarkten

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).
Externe links
Fan van Hornbach