3D Wood Hornbach

Nieuwe trend: moderne versie van houten wandbekleding

Sfeervolle 3D Wood Panels voor muren

Een modern interieur met een warme woonsfeer creëren? Met duurzame materialen die zich eenvoudig laten verwerken? Bij Hornbach zijn vanaf nu 3D Wood Panels by ArteWood te koop. Een nieuwe veelzijdige wandbekleding waarmee je als stylist een interieur kunt vormgeven.

Met 3D Wood Panels wordt het mogelijk om een heel modern interieur te creëren dat toch een warme sfeer heeft. De panelen, gemaakt van geüpcycled teakhout, zijn een even veelzijdige als fraaie vorm van wandbekleding. Met hun natuurlijke uitstraling zorgen ze voor een huiselijke en uitnodigende sfeer. Tegelijkertijd zijn de panelen zo modern vormgegeven, dat ze in geen enkel opzicht herinneren aan de schrootjeswand van vroeger. Een verrijking van het interieur zonder dat er bomen voor hoeven te sneuvelen.

Gebruiksvriendelijk en veelzijdig
3D Wood Panels vormen niet alleen een duurzaam product, ze zijn ook gemakkelijk in het gebruik. Zo kunnen de panelen zowel horizontaal als verticaal worden gemonteerd. En met een keus uit drie tinten – naturel, white wash en grey wash – is het een wandbekleding die zowel in de woon- of slaapkamer past als in de keuken.

Wandbekleding voor een eigentijds interieur
Elke dag zijn de inkopers van Hornbach weer op zoek naar noviteiten op het gebied van wonen. Alle vestigingen beschikken dan ook over een ruim assortiment aan materialen voor wandbekleding. Denk aan kleurrijke kinderkamerartikelen, trendy raambekleding, sfeervolle decoratiematerialen, kleurrijke wanddoeken, niet-alledaagse kamerplanten, maar ook verlichting. In de Hornbach-vestigingen zijn alle materialen uitgestald, zodat men een weloverwogen keuze kan maken.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).