Kinderwerkplaats Hornbach

Ontbijten met Hornbach

Zaterdag 6 mei moederdagknutselen

Moederdag komt snel dichterbij. Tijd om alle moeders weer in het zonnetje te zetten op deze tweede zondag in mei. Een ontbijt op bed valt bij elke moeder wel in de smaak. Zeker als het wordt geserveerd op een uniek dienblad, gemaakt door hun eigen kleine klusser. Op zaterdag 6 mei kunnen kinderen bij Hornbach onder begeleiding een prachtig houten dienblad knutselen.

Zaterdag 6 mei organiseert Hornbach in alle vestigingen de Kinderwerkplaats, waarbij kinderen onder begeleiding een Moederdag-dienblad maken. Een praktisch cadeau dat ze zelf mogen versieren. De knutseldag is geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos en het dienblad mogen ze na afloop mee naar huis nemen. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij alle vestigingen van Hornbach terecht. En terwijl de kinderen zich creatief uitleven, kunnen ouders op hun gemak een rondje door de bouwmarkt maken.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).