ProfiBoek 2015 deze week gelanceerd

Tijdbesparende klusbijbel voor professionals volledig geüpdatet voor 2015

Welke zzp’er wil geen tijd besparen? Wie is niet geholpen met een bruikbare tip of een heldere productvergelijking? Precies. Dat is de reden waarom Hornbach al jarenlang het ProfiBoek uitbrengt: dé catalogus die helemaal is afgestemd op de informatiebehoefte van vakmensen. Deze week wordt het nieuwe ProfiBoek 2015 gelanceerd, volledig geüpdatet en overzichtelijk.

Op vrijwel elke bouwplaats is het ProfiBoek tegenwoordig onderdeel van de standaarduitrusting. Het is dan ook een heuse klusbijbel met ruim 7.500 artikelen voor elk project, compleet met omschrijving én prijsgarantie. Bouwmaterialen, machines, gereedschap, sanitair, elektra, bouwelementen, verf/beitsen, vloerbedekking, behang en een omvangrijk servicepakket: alles overzichtelijk gerangschikt en opnieuw geactualiseerd.

“De editie 2015 is alweer het zevende ProfiBoek dat we uitgeven. Het is uitgegroeid tot een zeer gewaardeerde catalogus, die klanten geregeld gebruiken bij het opmaken van offertes”, aldus Michael van der Geest, Profimanager van Hornbach.

ProfiConcept voor vakmensen
Het ProfiBoek maakt deel uit van het door Hornbach ontwikkelde ProfiConcept, voor vakmensen in de bouw. De meerwaarde van dit ProfiConcept zit onder andere in de persoonlijke benadering, de ruime openingstijden (van 07.00 uur tot 21.00 uur) en de flexibele betaalmogelijkheden (achteraf en op rekening) voor zelfstandige ondernemers. Daarnaast neemt Hornbach probleemloos goederen terug van ProfiConcept-leden en biedt het hun Profipacks aan, waarvoor geldt: meer kopen = minder betalen. Leden kunnen online goederen bestellen en die op het adres van hun keuze laten afleveren. Ook in de bouwmarkten worden er geregeld speciaal voor deze vakmensen evenementen georganiseerd. Zo komen er leveranciers op bezoek om ProfiConcept-leden te informeren en materialen te demonstreren.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).