#smeltbaar sneeuwpop Amsterdam

Sneeuwpoppeninvasie in Nederland

Hornbach brengt grote steden in winterse sferen

Amsterdam is Amsterdam niet meer. Mysterieuze sneeuwpoppen van anderhalve meter echte sneeuw duiken op in het straatbeeld. Aangekleed met een hoed, sjaal en een wortel als neus zijn deze sneeuwpoppen helemaal echt. Ze zijn '#smeltbaar' zoals op hun bordjes is vermeld. Als de temperatuur oploopt, verdwijnen ze. Wat doen deze sneeuwpoppen in de stad?

#smeltbaar
Krijgt Nederland dit jaar een witte kerst? Dat is elk jaar weer de vraag. Met deze sympathieke guerilla actie besloot bouwmarkt Hornbach de winter alvast een zetje te geven en sneeuwpoppen te laten opduiken op diverse plekken in de binnenstad. De sneeuwpoppen hopen op een witte winter. Een winter vol sneeuw, met een elfstedentocht en ijsbloemen op de ramen. Maar mocht het toch een zachte winter worden, dan heeft Hornbach een goed alternatief: de onsmeltbare sneeuwpop.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).