Afbeelding 1

Terrasje pakken bij Hornbach

ProjectShow Terras aanleggen in mei en juni

Een beetje klusser legt zijn eigen terras zelf. Helemaal niet moeilijk als je goede uitleg hebt gehad. En bij Hornbach laten de medewerkers het allemaal stap voor stap zien tijdens de ProjectShow “Terras aanleggen”. De voorbereiding, het combineren van terrastegels met -planken en het gebruik van terrasdragers met beweegbare koppen om oneffenheden van de ondergrond te combineren staan hierbij centraal. Daarna kun je zelf aan de slag met de aanleg van het mooiste terras van Nederland. Want zeg nou zelf: waar smaakt een koud drankje nou lekkerder dan in je eigen tuin?

De ProjectShow “Terras aanlegen” vindt plaats van 5 mei tot en met 24 juni bij Hornbach. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de keramische tegels en sfeervolle WPC-terrasdelen van dichtbij bekijken: het kan allemaal. Er zijn demonstraties op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste halfuur doen deskundigen van de bouwmarkt het voor, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).