behangstalen1

Uw lezers niet tegen een muur van stalen laten aanlopen?

Een fleurige kamer met vlinders of bloemen, of juist eens iets heel anders, muren met krantenknipsels bijvoorbeeld…? Veel mensen lopen bij de inrichting van hun huis tegen een muur van behangstalen op. Als vakjournalist kunt u ze helpen door die muur heen te breken.

U bent de bron van inspiratie die mensen nodig hebben bij de start van hun project. Maar u bent ook maar een mens. Ook u moet een keuze maken, een voorselectie, uit al het moois wat er op de markt is. Hornbach heeft alvast wat voorwerk gedaan. Om een idee te geven van de diversiteit van de beschikbare behangsoorten, hebben onze experts een map samengesteld met een bescheiden selectie.

De map is per direct verkrijgbaar voor woonstylisten en journalisten. Als journalist kunt u de map hier aanvragen, waarna u gratis gebruik kunt maken van de ruim 300 soorten behang die Hornbach op voorraad heeft!

Kom ook gerust eens langs in één van onze vestigingen (zie www.hornbach.nl) om te ervaren wat Hornbach verder te bieden heeft aan woonaccessoires. Onze grote filialen hebben van alles in huis om uw reportage compleet te maken. Denk aan vrolijke kinderkamerartikelen, moderne raambekleding, sfeervolle decoratiematerialen, kleurrijke wanddoeken en niet-alledaagse kamerplanten.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).