Project Hornbach Kinderkamer

Volop ideeën en inspiratie voor de kinderkamer bij Hornbach

Projectshow in teken van inrichten en opknappen van kinderkamers

Kleine kinderen worden snel groot. Voor je het weet, is de kamer van zoon of dochter toe aan een make-over. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie en ideeën, organiseert Hornbach in februari iedere vrijdag en zaterdag live workshops met als thema inrichten en opknappen van de kinderkamer. Kinderen kunnen op zaterdag bovendien meedoen aan een avontuurlijke ontdekkingstocht door de bouwmarkt.

Tijdens de Projectshow komen verschillende thema’s aan bod: sjablonen en afplaktechnieken, aan de slag met de decoupeerzaag, oude meubels vakkundig opknappen en kleurwerking. Vaders en moeders die van plan zijn om bijvoorbeeld zelf een leuke kapstok te maken met de decoupeerzaag of om een oud kastje om te toveren tot een nieuwe blikvanger, krijgen volop inspiratie. Uiteraard staan de vakmensen van Hornbach klaar om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Gratis toegang
De gratis toegankelijke Projectshows vinden plaats op vrijdag en zaterdag in alle vestigingen van Hornbach van 5 t/m 27 februari. Op vrijdag start de demonstratie om 18.30 uur, op zaterdag om 14.00 en 16.00 uur. Experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna geïnteresseerden zelf aan de slag kunnen.

Ontdekkingstocht door de bouwmarkt
Op zaterdag 6, 13 en 20 februari kunnen kinderen van 13.00-14.00 uur en van 15.00-16.00 uur meedoen aan een avontuurlijke ontdekkingstocht door de bouwmarkt. Onder leiding van Hornbach-medewerkers spelen ze een aantal spellen met als thema Marvel, Star Wars, Frozen, Fairies en Cars. Na ieder spel ontvangen alle deelnemers een stempel in een paspoort. Na afloop wordt er iets lekkers uitgedeeld en wordt een levensgrote muursticker verloot.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).