Wie draagt het beste klusverhaal van Nederland

Eeuwige roem en kluscheque dankzij oude broek of trui

Klus jij altijd in dezelfde broek? Zweer je bij die oude trui of je lievelingswerkschoenen? Dat mag heel Nederland weten! Kom aanstaande zaterdag 21 maart tussen 12.00 en 17.00 uur in je favoriete kluskleding naar de speciaal ingerichte fotostudio in de bouwmarkt en vertel dat inspirerende verhaal achter die scheuren of verfspetters. Deelnemers maken kans op een kluscheque, een reportage in Veronica Magazine, én kunnen zichzelf misschien ook nog levensgroot bewonderen in bushokjes door het hele land.

Hornbach organiseert deze actie in het licht van de onlangs gelanceerde voorjaarscampagne ‘Ode aan de kluskleding’, met als opvallende uiting een meeslepende commercial, die sinds vandaag op televisie te zien is. Met deze campagne wil de projectbouwmarktketen alle klussers die maar geen afscheid kunnen en willen nemen van hun vertrouwde kluskleding, een hart onder de riem steken. “We spelen in op het ultiem herkenbare klusbeeld van de klusser en zijn of haar kluskleding”, legt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach, uit. “De spijkerbroek die stijf staat van het behangplaksel en de verfresten. De trui met die scheuren. De schoenen die écht niet meer kunnen. Dus kom zaterdag naar Hornbach en laat zien dat je een klusheld bent! En wie weet verzilver je de emotionele waarde van dat dierbare kledingstuk dan ook wel in keiharde euro’s.”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).