Hornbach Vaderdag Vader zoon Final kopie

Waar woont de Beste klusvader van Nederland?

Hornbach komt met nieuwe award: de Gouden Hamer

Stoere klusvaders opgelet: je maakt kans om de eerste winnaar te worden van de Gouden Hamer! Komende zaterdag organiseert Hornbach de eerste regionale voorronde, van 13.00 tot 16.00 uur. De uiteindelijke winnaar kwalificeert zich voor de landelijke finale op Vaderdag, zondag 18 juni. Aanmelden vooraf is niet nodig en deelname is gratis.

Heb je komende zaterdag geen tijd? Kan gebeuren, echte klusvaders hebben het op vrije dagen natuurlijk al druk genoeg met hun eigen bouwprojecten. Daar heeft Hornbach rekening mee gehouden en de kwalificatierondes verdeeld over vier speeldagen: zaterdag 3 juni, maandag 5 juni (2de Pinksterdag), zaterdag 10 juni en zondag 11 juni*. Dé kans om een bekende klusheld te worden, want de winnaar komt met zijn gezicht in de hele stad te hangen! Kijk voor meer informatie op www.hornbach.nl/goudenhamer.

* Hornbach Alblasserdam is 11 juni gesloten.

Landelijke finale op Vaderdag
Hoe goed ben je nog met een ouderwetse handzaag? Kun je snel schroeven? En weet je welke sleutel bij welke moer past? De vader die de zaag-, boor- en timmeropdrachten als beste volbrengt, verdient een plek in de eindstrijd op 18 juni bij Hornbach Amsterdam. Tijdens die feestelijke finale strijden uiteindelijk veertien deelnemers voor de eer om een jaar lang de titel ‘Beste klusvader van Nederland’ te mogen dragen. Hornbach heeft deze Gouden Hamer-verkiezing in het leven geroepen als ode aan al die klussende vaders. Om Vaderdag extra glans te geven en deze echte mannen eindelijk eens goed in het zonnetje te zetten. De winnaar van de finale ontvangt de Gouden Hamer en vergaart landelijke roem, via billboards door het hele land en advertenties in kranten en bladen. Een echte held voor heel klussend Nederland!

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).