Dierendag Hornbach Tilburg

Zaterdag 1 oktober Dierendagfeest Hornbach Tilburg

Iedereen wil het beste voor zijn of haar huisdier. En ook Hornbach wil dat. Niet alleen als het gaat om voeding, maar ook om de verzorging van een huisdier. Daarom organiseert de bouwmarkt zaterdag 1 oktober een extra Dierendag ter voorbereiding van Werelddierendag. Op deze zaterdag kunnen bezoekers met hun huisdier langskomen voor advies en tal van leuke activiteiten.

Dag vol activiteiten
Het `Dierendagfeest’ start zaterdag 1 oktober om 11.00 uur en eindigt om 16.00 uur. Deze dag geeft een gedragstherapeut advies over het gedrag van jouw hond en zijn er demonstraties met politiehonden. Ook is er een trimsalon aanwezig die laat zien hoe je precies een hond moet trimmen, en de dierenambulance geeft voorlichting over dieren uit het asiel. Er zijn leuke prijzen te winnen en iedereen kan met zijn of haar huisdier (hond, kat, konijn) op de foto. Ben je gek op dieren? Kom dan zaterdag 1 oktober naar naar de Hestiastraat 1.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).