Hornbach lanceert #blijfthuis campagne
Klussers uitgedaagd om creatieve ideeën te delen
Inkopen doen bij de bouwmarkt is in deze tijd vooral functioneel. “Maar we zien dat mensen thuis naast noodzakelijke klussen ook inventieve projecten starten”, vertelt Maarten Post, marketingmanager Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Om je kinderen te vermaken of je relatie te redden. Maar wat de rede ook is, het is bovenal ontzettend gaaf om te zien hoe creatief iedereen bezig is. Deze campagne is een ode aan al die mensen die thuiszitten, maar niet stilzitten. Want we geven niet alleen inspiratie om zelf aan de slag te gaan, we delen ook creatieve ideeën van anderen.”
#blijfthuis
Op de campagnepagina deelt de bouwmarkt volop inspiratie om de tijd thuis door te komen. Van een noise cancelling headphone en tafeltennisbadjes tot insectenhotel of voetbaldoel voor in de achtertuin. Alles eenvoudig te maken van restmaterialen, zodat de consumenten hun huis niet uit hoeven. Klussers die zelf innovatieve ideeën hebben bedacht voor de nieuwe thuissituatie worden opgeroepen deze te delen met Hornbach en de #blijfthuis via Facebook of Instagram.
Campagne
De crossmediale campagne start op vrijdag 24 april en wordt ingezet via social, out-of-home en print. Deze worden naast de dagbladen ook geplaatst in de huis-aan-huismedia. Een bewuste keuze waarmee Hornbach de relatie met diverse media kracht bij zet in deze tijd.
Bekijk de campagne hier: www.hornbach.nl/thuisblijven
Credits
De klussers!
Co-creatie: Hornbach, Blauw Gras en Mediaplus
Media: Mediaplus
Socialmedia: Blauw Gras