HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

HORNBACH samen met IDTV op zoek naar Beste Klusser van Nederland

Campagne projectbouwmarkt viert vijfde verjaardag   

HORNBACH gaat wederom op zoek naar de Beste Klusser van Nederland. Wie de voorrondes doorkomt, kan zich opmaken voor een sensationele finale: De Nacht van HORNBACH. Een zinderende nachtelijke krachtmeting tussen 4 extreem goede klussers. De campagne is een co-creatie met IDTV, die van de finale eveneens een indrukwekkende onlineproductie maakt. De presentatie is in handen – of beter gezegd: ligt in de blote klauwen – van Maxim Hartman.

“Ons land zit barstensvol talent. Klustalenten die zich in het zweet werken, groot denken en de meest geniale projecten uitvoeren”, vertelt Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie HORNBACH Nederland. “Zij verdienen dan ook het grootste podium om hun klus-skills te laten zien. Dat doen we samen met IDTV, die van de strijd van onze Beste Klusser verkiezing een bloedstollend format gemaakt heeft: De Nacht van HORNBACH.”

Bloed, zweet en tranen
Tijdens het finale klusspektakel krijgen vier klussers een HORNBACH bouwmarkt tot hun beschikking. Een nacht lang gaan zij de strijd met elkaar aan, waarbij ze tot het uiterste gedreven worden om projecten uit te voeren. Maxim Hartman neemt de presentatie op zich. Post vervolgt: “Iemand die net als HORNBACH ietwat uitdagend kan zijn, maar steeds met een dikke vette knipoog, want we blijven net als onze klussers al-tijd positief. Het event staat in het teken van bloed, zweet en … Vooruit hier en daar ook: tranen. Van het lachen welteverstaan.”

“De kans om een nieuwe creatieve laag toe te mogen voegen aan een langlopend succesverhaal als De Beste Klusser van Nederland, voor een sterk merk als HORNBACH, pak je natuurlijk ‘met beide klauwen’ aan. Met het format De Nacht van HORNBACH combineren we optimaal onze jarenlange ervaring als tv-makers met de online kennis van ons content- en experience tak IDTV+”, aldus Frank Goren, Head of Strategy van IDTV.

Landelijke campagne van start
Vandaag wordt het startschot van de landelijke campagne gegeven. Die is tijdens het vijfjarig jubileum groter dan ooit en omvat print, out of home, radio, online en social media. Klussers worden daarmee opgeroepen zich aan te melden en hun ultieme klusproject te uploaden op de campagnepagina. Vervolgens is het zaak om zo veel mogelijk stemmen te verzamelen. De 48 klussers met de meeste stemmen voeren een kwalificatieproef uit, onder het toeziend oog van de professionele jury van HORNBACH. De vier klussers die de proef het beste uitvoeren, strijden om de Gouden Hamer tijdens De Nacht van HORNBACH. De allerbeste mag zich een jaar lang Beste Klusser van Nederland noemen en wint naast de Gouden Hamer landelijke roem, want hij of zij zal te zien zijn in een winnaarscampagne door heel Nederland. Kijk voor meer informatie op: www.debesteklusservannederland.nl.

Credits
Verantwoordelijk bij de klant: Maarten Post
Creatie & productie: IDTV
Social: BlauwGras
Deelnemersregistratie: Visitor control
Mediabureau: MediaPlus
PR: Van Hulzen Communicatie

 

Lees ook ...