Barbecue-demonstratie bij Hornbach

Bouwmarkt organiseert projectshow boordevol gasbarbecue-inspiratie

Elke zonnige weersvoorspelling laat het Nederlandse barbecuehart sneller kloppen. Hornbach wakkert dat gevoel graag aan met de ProjectShow Gasbarbecues. De projectbouwmarkt demonstreert de nieuwste trends en systemen, waarmee barbecueën een ware smaaksensatie wordt. De ProjectShows zijn elk weekend te zien vanaf 21 juni tot 28 juli 2019.

“Met een simpele hamburger kom je er niet meer”, lacht marketing manager Maarten Post. “Barbecueën is een gewoonte geworden. Met de barbecues van tegenwoordig kun je hele maaltijden bereiden – en ze zijn ook nog eens makkelijker schoon te houden. De tijd van lang wachten, stoeien met aanmaakblokjes en wapperen met de krant is voorbij. Doordat je de temperatuur van gasbarbecues eenvoudig kunt aanpassen, blijven vitamines beter behouden. De nieuwe generatie gasbarbecues is klaar voor gebruik, gezond en ontzettend veelzijdig. Van de lekkerste vleesgerechten tot wokken en pizza’s bakken – straks wil je alleen nog maar buiten eten!”

Half juni tot eind juli
Tijdens de projectshows demonstreren Hornbach-medewerkers de werking van diverse barbecues, waaronder de nieuwste Tenneker-modellen, die uit te breiden zijn met diverse roosters, pizzastenen en barbecueplaten. “Een bezoekje waard en uiteraard geheel kosteloos”, aldus Maarten Post. De projectshows zijn van 22 juni tot 28 juli, elke zaterdag om 14.00 en 16.00 uur en elke zondag om 13.00 en 15.00 uur. In Alblasserdam zijn de projectshows op vrijdag om 18.30 uur en op zaterdag om 14.00 en 16.00 uur.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).