Beestenbende in Den Haag

Dierendagfeest bij Hornbach op 29 en 30 september

In aanloop naar Dierendag is het volgend weekend feest bij Hornbach Den Haag. Zaterdag 29 en zondag 30 september zijn huisdieren en hun baasjes eregast bij de projectbouwmarkt. Het weekend staat in het teken van verschillende activiteiten, waaronder een fotosessie met je huisdier, een speurtocht en een extra editie van de Kinderwerkplaats.

Het weekend van 29 en 30 september wordt het een echte beestenboel. Alles staat in het teken van Dierendag. Huisdieren kunnen met hun baasjes poseren voor een vrolijk fotoportret. Voor kinderen is er ook van alles te doen, zoals een speurtocht door de vestiging met dierenthema én een speciale editie van de Kinderwerkplaats. Een ballonartiest zal nog meer dieren tevoorschijn toveren om het dierendagfeest compleet te maken.

Kinderwerkplaats
De Kinderwerkplaats is kosteloos voor alle kleine doe-het-zelvers bij Hornbach. Zij knutselen onder begeleiding aan een project. Deze keer gaan ze een vogelvoerbakje maken. De Kinderwerkplaats is geschikt voor kinderen tussen 4 en 10 jaar.

Weekend voor Dierendag
Het dierendagfeest vindt plaats op 29 september van 10.00 tot 16.00 uur en op 30 september van 13.00 tot 16.00 uur bij Hornbach Den Haag, Singel 115 in Den Haag Ypenburg. Alle activiteiten zijn gratis.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).