Bekijk Vitesse – FC Twente vanaf de perfecte plek

Bouw je eigen zitplaats langs de grasmat met Hornbach

Voetbalfans opgelet. Op 7 maart heb je de kans om de voetbalsterren van Vitesse van heel dichtbij te bewonderen. Want Hornbach en Vitesse nodigen iedereen uit om de perfecte zitplaats in het voetbalstadion te ontwerpen. De bedenker van het creatiefste ontwerp mag dit samen met Hornbach gaan uitvoeren. Diegene zal de wedstrijd Vitesse – FC Twente op 7 maart beleven vanaf zijn of haar eigen zitplaats aan de rand van het veld.

Hoe ziet de ultieme zitplaats in een voetbalstadion eruit? Is dat een dug-out voor jou en je vrienden, een luxe fauteuil of een mini-tribune in je favoriete kleur? Vitesse en projectbouwmarkt Hornbach nodigen iedereen uit om met een ontwerp te komen. Speciaal voor deze gelegenheid staat er komende zondag, wanneer Vitesse tegen PSV speelt, een Hornbach-bouwkeet bij het GelreDome. Hornbach-medewerkers denken er mee over de ontwerpen en staan klaar om voetbalfans te adviseren.

Droom voor voetbalfans
Op 29 januari opende Hornbach haar nieuwste vestiging in Duiven. Vestigingsmanager Peter Vuijk is dolenthousiast over de ludieke actie: “Je eigen plek in het GelreDome bouwen: zo’n kans krijg je maar één keer. En het is echt iets voor ons om die droom te helpen realiseren. Wij adviseren dagelijks over bouwprojecten in alle soorten en maten. Dit doen we ook in de Hornbach-bouwkeet waar je met jouw ontwerp naartoe kunt komen. Bovendien staan onze bouwprofessionals klaar om de winnaar te helpen met het bouwen van zijn of haar droomplek in het stadion, voor de wedstrijd Vitesse – FC Twente op 7 maart. Er zijn al wilde plannen en mooie schetsen voorbij gekomen, dus dat belooft wat.”

Ontwerpen inleveren
Tot en met zondag 23 februari kan iedereen ontwerpen inleveren bij de Hornbach-bouwkeet bij het GelreDome. Mailen kan ook, naar marketing@vitesse.nl. Kijk voor meer informatie over de actie op www.vitesse.nl/hornbach.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. In 2020 hebben consumenten HORNBACH voor de vijftiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de derde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).