Wie heeft de beste klusneus van Nederland
Geurtest bij Hornbach in teken van ‘Zo ruikt het voorjaar!’
Deze landelijke voorjaarscampagne is als vanouds een ode aan alle doorzetters. Met dit jaar als boodschap dat dé geur van kluszweet onlosmakelijk verbonden is met het ontluikende voorjaar, en dus met het klusseizoen!
Geblinddoekt door de winkel
In dat licht organiseert Hornbach Nederland een ‘sensationele geurtest’ voor iedereen die tussen 12.00 en 16.00 uur in de winkel is. “En die geurtest is een flinke uitdaging, omdat we maar liefst 120.000 artikelen in ons assortiment hebben …”, zegt Maarten Post, marketingmanager Hornbach Nederland. “Het idee is dat de speurneuzen verschillende voorjaarsgeuren proberen te onderscheiden. Geblinddoekt, uiteraard. De grote vraag is: wie heeft de beste neus voor klussen? Meer kan ik nu niet verklappen.”
Voorjaarscampagne: ode aan doorzetters
De voorjaarscampagne ‘Zo ruikt het voorjaar!’ is typisch Hornbach: een lofzang voor iedereen die van de bank af komt en de handen uit de mouwen steekt. “Je moet het altijd maar weer doen, in die spaarzame vrije uren een klusproject oppakken en tot een succes maken”, zegt Maarten Post. “Dat vraagt om wilskracht en doorzettingsvermogen. Als Hornbach hebben we veel bewondering voor deze klushelden, die hun drukke leven niet als excuus gebruiken om projecten te laten wachten, maar opstaan om zelf hun terras aan te leggen of schuur te verbouwen. Want deze mensen, die er hun hand niet voor omdraaien om van hun project een droomproject te maken, dat zijn pas echte klussers.”