Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Bono Huis wint van Max Verstappen

Nationaal racewonder moet in simulator meerdere erkennen in Bono Huis (21) uit Maastricht

Een sensatie bij Hornbach Best vandaag. Zo'n vijfhonderd mensen keken met filmende smartphone hoe Max Verstappen het opnam tegen zijn tegenstanders op het virtuele circuit. Ons nationale racewonder Max Verstappen moest in de simulator zijn meerdere erkennen in Bono Huis. Op het virtuele circuit van Brazilië wist deze snelheidsduivel uit Maastricht de jongste Formule 1-coureur in de historie nipt voor te blijven. In deze finale van de Verstappen Simulator Wedstrijd mocht Bono Huis het met nog vier andere amateurcoureurs (Roy Berwald uit Assen derde/Joost Laurman uit Oud-Beijerland vierde/ Boris Spoelstra uit Hoogland vijfde/ Patrick de Wit uit Woerden zesde) opnemen tegen de naamgever van dit landelijke evenement.

Hornbach is eerder dit jaar een samenwerking aangegaan met Max Verstappen; in de vorm van een race-event onder bezoekers van deze projectbouwmarkt. De afgelopen maanden streden honderden deelnemers in alle vestigingen van Hornbach om de grote prijs: een kans om het te kunnen opnemen tegen Max Verstappen, de jongste Formule 1-coureur in de historie. Na een halve finale in Geleen (met 26 gekwalificeerde coureurs) waren er nog vijf snelheidsduivels over. Naast eeuwige roem won Bono Huis een uitgebreid merchandisepakket en uiteraard een enorme beker.

De komst van Max trekt veel bekijks
Max reed zijn virtuele rondjes ter gelegenheid van de opening van de bouwmarkt Hornbach in Best. Zo’n vijfhonderd mensen waren getuige van het spektakel. Na afloop nam Max Verstappen ruim de tijd voor zijn fans.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.