Boomhangers en sneeuwpoppen voor goede doelen

Kersteditie Hornbach Kinderwerkplaats groot succes

Begin december konden jonge doe-het-zelvers in de Kinderwerkplaatsen van Hornbach kerstdecoraties knutselen. Maar liefst twee stuks: een voor thuis en eentje voor het goede doel. Een geweldig succes. Afgelopen week werden de decoraties, gemaakt in veertien vestigingen door het hele land, overhandigd aan diverse goede doelen.

Maarten Post, marketingmanagervan Hornbach Nederland, is trots op het resultaat: “De kinderen hebben ijverig geknutseld, waardoor we talloze, met liefde gemaakte, kerstcreaties konden overhandigen aan goede doelen, zoals onder andere de Voedselbank en het Sophia Kinderziekenhuis. Van glinsterende kerstboomhangers tot stoere houten sneeuwpoppen. Het is mooi om te zien hoe een actie als deze de feestdagen kleur geeft. Als Hornbach staan we midden in de samenleving. Maatschappelijke projecten die hulp kunnen gebruiken, geven we dan ook graag een steuntje in de rug. Wat mij betreft doen we dit volgend jaar weer!”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).