Bouw je eigen knikkerbaan

Hornbach organiseert kinderwerkplaats op zaterdag 11 augustus

Tijdens de zomervakantie, op zaterdag 11 augustus, organiseert Hornbach speciaal voor de jongste klussers een kinderwerkplaats. Tijdens de zomereditie van dit bouwspektakel kunnen jonge doe-het-zelvers een workshop volgen, onder professionele begeleiding, en hun eigen knikkerbaan maken.

“We gaan aan de slag met hout, verf en decoratiematerialen”, vertelt Maarten Post, marketingmanager. “De kids bouwen hun eigen baan met behulp van voorgezaagde panelen. Daarna kunnen ze de knikkerbaan personaliseren. Verf hem in je favoriete kleur of schilder er bijvoorbeeld je eigen naam op. En terwijl de kinderen de handen uit de mouwen steken, kunnen hun ouders op hun gemak een rondje door de bouwmarkt maken.”

De kinderwerkplaats is geopend van 10.00 tot 16.00 uur en is geschikt voor kinderen tussen de vier en tien jaar oud. Voor alle materialen wordt gezorgd. Deelname is kosteloos en inschrijven vooraf is niet nodig. Kijk voor meer informatie op de website: www.hornbach.nl/kinderwerkplaats

vanhulzen•gummo•kicks
Ilse Mijnders
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).