Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Bouw Hornbach Duiven gestart

Deuren bouwmarkt openen voorjaar 2020

De eerste paal zit in de grond. Afgelopen week is Ten Brinke op bedrijventerrein Centerpoort-Nieuwgraaf, vlak bij Arnhem, gestart met de bouw van Hornbach Duiven. Het is de vijftiende vestiging van de projectbouwmarkt in Nederland en de eerste op Gelderse bodem.

Hornbach bouwt in Duiven, op deze centrale locatie langs de A12, aan een complete projectbouwmarkt met tuincentrum, dierenafdeling en drive-in. De oppervlakte van het pand bedraagt ruim 15.000 m2. Naar verwachting gaat deze vestiging open in het voorjaar van 2020.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.