Bouw Hornbach Duiven gestart

Deuren bouwmarkt openen voorjaar 2020

De eerste paal zit in de grond. Afgelopen week is Ten Brinke op bedrijventerrein Centerpoort-Nieuwgraaf, vlak bij Arnhem, gestart met de bouw van Hornbach Duiven. Het is de vijftiende vestiging van de projectbouwmarkt in Nederland en de eerste op Gelderse bodem.

Hornbach bouwt in Duiven, op deze centrale locatie langs de A12, aan een complete projectbouwmarkt met tuincentrum, dierenafdeling en drive-in. De oppervlakte van het pand bedraagt ruim 15.000 m2. Naar verwachting gaat deze vestiging open in het voorjaar van 2020.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).