Bouw je eigen Vaderdagcadeau

Online Kinderwerkplaats Hornbach: maak een gereedschapskist

12 juni 2020 – Zelfgemaakte Vaderdagcadeaus zijn nog altijd de beste. Daarom opent bouwmarkt Hornbach opnieuw de deuren van haar Kinderwerplaats. Deze keer niet fysiek, maar online. Met de digitale Vaderdageditie van het klusspektakel kunnen jonge doe-het-zelvers een gereedschapskist bouwen. Een topcadeau nu de vaders van Nederland massaal aan het klussen zijn geslagen.

“Goed gereedschap is het halve werk. En dus ben je er als doe-het-zelver behoorlijk zuinig op”, vertelt Maarten Post, marketingmanager Hornbach Nederland. “Een gereedschapskist om favoriete tools handig in op te slaan is dan ook onmisbaar. En die kunnen de kids helemaal zelf bouwen met onze online instructie.”

Zagen, timmeren, versieren
De gereedschapskist zit met enkele simpele stappen zo in elkaar. Eerst wat hout verzamelen, vervolgens zes planken op maat zagen en deze aan elkaar bevestigen met lijm en spijkers. Maarten Post vervolgt: “Tot slot kan de gereedschapskist naar eigen smaak versierd worden. Verf hem bijvoorbeeld in de kleuren van je vaders favoriete voetbalclub.” Kijk voor de volledige instructie en benodigde materialen op de website:www.hornbach.nl/kinderwerkplaats.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2019 voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).