Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Bouwmarkt led op de details

Projectshow november in teken van nieuwe lichtwereld

Bij het vervangen van verlichting niet in het duister tasten? Gaat er bij het woord ‘led’ wel een lampje branden, maar heb je het licht nog niet helemaal gezien? Hornbach is het baken voor het kiezen voor en aanbrengen van de ideale verlichting in en rondom huis. Tijdens de projectshows in de weekenden van november geven experts van deze projectbouwmarkt een inkijkje in de wondere lichtwereld.

Deze gratis toegankelijke projectshows vinden plaats van vrijdag 5 t/m zaterdag 28 november; op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Medewerkers van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna de bezoekers zelf aan de slag kunnen gaan. Met speciale aandacht voor led-strips aanbrengen, profielen monteren en accessoires op de juiste manier gebruiken. Kijk voor een voorproefje op de speciale webpagina van Hornbach over dit thema.

Geheel vernieuwde lichtafdelingen
In alle vestigingen van Hornbach zijn de verlichtingsafdelingen het afgelopen jaar geheel vernieuwd. “Ze zijn stuk voor stuk binnen twee weken omgetoverd tot ware lichtwerelden, waar klanten in één oogopslag het hele aanbod kunnen zien”, vertelt inkoopleider Hans van Bemmel. “De grootste verandering is dat er als het ware sprake is van een speciaalzaak binnen de bouwmarkt. Met een uitgebreid assortiment, gericht op trends en speciale wensen. Vanuit de gedachte dat klanten geen lange winkelpaden hoeven af te struinen op zoek naar dat ene led-lichtje. In plaats daarvan is er sprake van een open presentatie, met verschillende eilanden, mooi bij elkaar gegroepeerd. Van een afstandje kun je de hele afdeling overzien. Die springt er nu echt uit!”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.