Hornbach newsroom Persportaal van Hornbach Nederland voor mediaprofessionals

BrandDeli en Tenneker op zoek naar BBQBAAS

Vandaag gaat de eerste campagne van Tenneker van start op de platforms van BrandDeli. In de campagne introduceert HORNBACH het eigen barbecuemerk Tenneker, door op creatieve wijze op zoek te gaan naar de nieuwe BBQ BAAS van Nederland.

In het door BrandDeli ontwikkelde concept BBQ BAAS wordt ingespeeld op het oergevoel dat opspeelt bij mannen zodra er een vuur moet worden gemaakt. Iedere man die een barbecue aansteekt, vindt zichzelf een bbq-baas, maar wie is daadwerkelijk goed genoeg om de titel BBQ BAAS te mogen dragen? De doelgroep wordt door middel van activatiespots op Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic Channel en FOX en online via pre-rolls over de verschillende platforms, opgeroepen om foto’s in te sturen naar de actiesite http://www.bbq-baas.nl of via social media met #BBQBAAS. Hiermee zijn verschillende Tenneker producten te winnen. De beste foto’s worden geïntegreerd in dynamische billboards rondom mannelijke programmering op de zenders: een primeur binnen het BrandDeli netwerk. De uiteindelijke BBQ BAAS 2015 wint een volledige buitenkeuken met Tenneker producten.

Michel van Slingerland, Marketingmanager Hornbach: “Wij zijn door BrandDeli benaderd met het concept ‘BBQ BAAS’. Het was voor HORNBACH de uitgelezen kans om het eigen barbecuemerk ‘Tenneker’ goed in de markt te zetten. De mannelijke zenders in het portfolio passen goed bij de doelgroep van zowel Hornbach als Tenneker. Samen met BrandDeli en de kijkers van de zenders claimen wij zo op een sympathieke wijze het barbecueën deze zomer“.

Hornbach Bouwmarkt Nederland
Maarten Post
Telefoon:030 - 266 98 98
E-mail:maarten.post@hornbach.com
Van Hulzen Communicatie
Ilse Mijnders
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 426 00 456
E-mail:hornbach@vanhulzencommunicatie.nl
Over HORNBACH
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Volg Hornbach:

Twitter
Social wall
Facebook
Social wall