HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

BrandDeli en Tenneker op zoek naar BBQBAAS

Vandaag gaat de eerste campagne van Tenneker van start op de platforms van BrandDeli. In de campagne introduceert HORNBACH het eigen barbecuemerk Tenneker, door op creatieve wijze op zoek te gaan naar de nieuwe BBQ BAAS van Nederland.

In het door BrandDeli ontwikkelde concept BBQ BAAS wordt ingespeeld op het oergevoel dat opspeelt bij mannen zodra er een vuur moet worden gemaakt. Iedere man die een barbecue aansteekt, vindt zichzelf een bbq-baas, maar wie is daadwerkelijk goed genoeg om de titel BBQ BAAS te mogen dragen? De doelgroep wordt door middel van activatiespots op Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic Channel en FOX en online via pre-rolls over de verschillende platforms, opgeroepen om foto’s in te sturen naar de actiesite http://www.bbq-baas.nl of via social media met #BBQBAAS. Hiermee zijn verschillende Tenneker producten te winnen. De beste foto’s worden geïntegreerd in dynamische billboards rondom mannelijke programmering op de zenders: een primeur binnen het BrandDeli netwerk. De uiteindelijke BBQ BAAS 2015 wint een volledige buitenkeuken met Tenneker producten.

Michel van Slingerland, Marketingmanager Hornbach: “Wij zijn door BrandDeli benaderd met het concept ‘BBQ BAAS’. Het was voor HORNBACH de uitgelezen kans om het eigen barbecuemerk ‘Tenneker’ goed in de markt te zetten. De mannelijke zenders in het portfolio passen goed bij de doelgroep van zowel Hornbach als Tenneker. Samen met BrandDeli en de kijkers van de zenders claimen wij zo op een sympathieke wijze het barbecueën deze zomer“.

Lees ook ...