Afbeelding 1 projectshow hornbach

De zon in met Hornbach

Projectshow april in het teken van ‘Hout beschermen’

De lente is begonnen. De zon schijnt en we genieten meer van onze tuin. Maar is jouw tuin wel klaar voor de aankomende zonnestralen? Ook het houtwerk moet ingesmeerd worden. Want met de juiste bescherming heeft hout een langere levensduur. Dus wat betreft advies over de verzorging van al het houtwerk buitenshuis kan Hornbach helpen. Kom in april naar de projectshow voor advies over beitsen, oliën en lakken: alles om op de juiste manier jouw houtwerk te beschermen.

De projectshow `Hout beschermen’ vindt plaats van 7 tot en met 29 april in alle vestigingen van Hornbach. Deelname is gratis en bezoekers kunnen inspiratie opdoen, handige tips krijgen en de nieuwste soorten beschermingsproducten van dichtbij bekijken en zelf proberen. Allemaal om ervoor te zorgen dat schuttingen, gevels en kozijnen een langere levensduur hebben.

Maak jouw huis en tuin alvast klaar voor het tuinseizoen en bezoek de demonstaties ‘Hout beschermen’ op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven professionals een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag. En neem tussendoor gerust een kijkje bij het enorme tuinassortiment. Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.