Drive In HORNBACH Groningen opent op 2 september

Meer gemak, tijdwinst en deskundig advies voor alle doe-het-zelvers en klusprofessionals

Op maandag 2 september gaat de Drive In van HORNBACH Groningen officieel open. Vanaf 7.00 uur in de ochtend rijden de eerste klanten naar binnen om in een handomdraai grote en zware bouwmaterialen in hun auto, aanhanger of klusbus te leggen. De gloednieuwe Drive In is een welkome uitbreiding van de HORNBACH-vestiging in Groningen die doe-het-zelvers en klusprofessionals uit de hele regio veel gemak en tijdwinst oplevert.

“Vele HORNBACH vestigingen in Nederland zijn ons al voorgegaan met een Drive In en overal is deze service een groot succes”, horen we uit de mond van Folko Koolhof, Vestigingsmanager HORNBACH Groningen. “Ik ben trots dat wij in Groningen over twee weken ook een Drive In hebben voor onze klanten. Onze adviseurs zijn elke dag aanwezig om doe-het-zelvers te helpen bij hun grote projecten. Voor de professionele klussers loopt er zelfs een speciale Profi-adviseur rond.” Bij de bouw van de compleet nieuwe Drive In, is rekening gehouden met duurzaamheid. Zo is de Drive In onder andere voorzien van zonnepanelen, vleermuiskasten en een groene wand van 400 m² waardoor het pand mooi opgaat in de natuurlijke omgeving. “Ik kan nauwelijks wachten tot de slagboom voor onze eerste klanten opengaat”, zegt de enthousiaste Folko.

Geen gesjouw meer
De schappen van de Groningse Drive In liggen vol met een uitgebreid assortiment bouwmaterialen, zoals gipsplaten, constructiehout, isolatiemateriaal, muurstenen, wapeningsstaal, dakbedekking en bestrating. Allemaal zware en grote artikelen voor grote bouwprojecten waarmee je liever niet al te lang rondsjouwt door de enorme projectbouwmarkt. Dankzij de Drive In hoeft dat straks ook niet meer. Folko: “Klanten rijden hun auto, aanhanger en klusbus gewoon naar binnen. Ze parkeren precies voor het schap met de artikelen die ze nodig hebben om ze vervolgens met het grootste gemak in te laden. Met de speciale HORNBACH-app kunnen klanten de artikelen zelf scannen, afrekenen en direct doorrijden naar hun project om aan de slag te gaan. De Drive In levert dus niet alleen gemak op, maar ook nog eens veel tijdwinst. Dat is extra interessant voor de drukbezette klusprofessionals, die ons nu ook al goed weten te vinden.”

Officieel en feestelijk moment
Bij HORNBACH Groningen wordt nog hard gewerkt om op tijd klaar te zijn voor de opening. Honderden kwaliteitsartikelen moeten overzichtelijk in de schappen worden gelegd zodat klanten straks efficiënt gebruik kunnen maken van de Drive In. Folko: “Ik twijfel er niet aan dat het ons gaat lukken. Op maandag 2 september klokslag 7.00 uur gaat de slagboom van onze Drive In voor de eerste klant omhoog. Een officieel en vooral feestelijk moment waar we samen met onze klanten enorm naar uitkijken.”

De Drive In is te vinden op het terrein van HORNBACH aan de Groningerweg 45/2 in Groningen waar met de nieuwbouw ook nog eens 50 extra parkeerplaatsen zijn gerealiseerd. De Drive In is elke dag geopend. Meer informatie is te vinden op: https://www.hornbach.nl/vestigingsinfo/drive-in/