Projectshow Hornbach tegels leggen

Een stijlvol terras aanleggen kun je goed zelf

Projectshow Hornbach mei 2016 volledig in teken van terrassen

Je ziet het al helemaal voor je. De zon staat loodrecht aan de hemel. Je loopt op blote voeten naar binnen, richting de koelkast, en terug. Buiten aan tafel zijn je vrienden behoorlijk onder de indruk. Want niet alleen is het ontwerp van het terras uniek. Het is ook nog eens schitterend aangelegd. Door jou. Experts van Hornbach hebben je namelijk laten zien hoe eenvoudig het allemaal is. Met verschillende materialen hebben ze stap voor stap uitgelegd hoe je een eigen terras aanlegt. De nieuwe projectshow in mei heeft je geïnspireerd tot grootse daden. Een maand lang volop informatie én inspiratie in de bouwmarkt. Het kan dus nog.

Deze nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 6 tot en met 28 mei. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwe keramische tegels en sfeervolle WPC-terrasdelen van dichtbij bekijken: het kan allemaal tijdens de show. Er zijn demonstraties ‘Terras aanleggen’ op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven de deskundigen van de bouwmarkt een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.